شگردهایی برای بهبود عملکرد جنسی مردان
  • 2021/03/31
  • 0

شگردهایی برای بهبود عملکرد جنسی مردان

بسیاری از مردان به دنبال راهکارهایی برای افزایش میل و قدرت جنسی خود هستند تا در کنار از بین بردن مشکلات موجود احتمالی، شریک جنسی خود را نیز راضی نگاه دارند.  به طور کلی با افزایش سن، کاهش راندمان جنسی چه در مردان و چه در زنان را شاهد هستیم و این مساله به ویژه آقایان را به سمت بهره گیری از شگردهایی برای بهبود عملکرد جنسی مردان سوق داده است. اگرچه امروزه محصولات افزایش توان و میل جنسی در بازار به اشکال مختلف وجود دارد که می توانند موثر عمل کنند، اما ما  در این مقاله قصد داریم شگردهایی برای بهبود عملکرد جنسی مردان را عنوان کنیم که شما را در مسیر جلب رضایت شریک جنسی تان هدایت خواهد کرد، ضمن اینکه می تواند در برطرف کردن مشکلات و کاستی های احتمالی که در بین مردان شایع است، موثر عمل کند.

تقویت قوای جنسی در مردان

تقویت قوای جنسی مردان

باید اشاره کرد که تقویت قوای جنسی مردان با سلامت قلب و فشار خون رابطه مستقیمی دارد. در واقع هر آنچه برای قلب مفید باشد، می تواند منجر به تقویت قوای جنسی مردان و هم چنین زنان شود. بنابراین اگر از آن دسته مردانی هستید که فشار و جریان خون  مناسبی ندارید، احتمالا دچار اختلال در نعوظ هم خواهید بود و ضروری است نسبت به درمان پزشکی و یا استفاه از راهکارهای خانگی برای رفع این مشکل اقدام نمایید. در کنار این راهکارها در این قسمت برای تقویت قوای جنسی مردان میان بر هایی را ارائه کرده ایم که می توانند راه گشا باشند.

بهبود گردش خون

اصلی ترین راهکار بالا بردن عملکرد جنسی در مردان و زنان را می توان بهبود گردش خون دانست. همان طور که عنوان شد، داشتن جریان و فشار خون مناسب می تواند قدرت تحریک پذیری را در مردان افزایش دهد و طول مدت زمان نعوظ را طولانی و با کیفیت تر سازد. با به کار بستن راهکار هایی برای بهبود گردش خون در بدن می توان به عملکرد جنسی مطلوب تری دست یافت. در ادامه شیوه هایی برای بالا بردن سرعت گردش خون در بدن می پردازیم که ضمن کمک به سلامت کلی بدن، برای بالا بردن کیفیت رابطه جنسی نیز مثمر ثمر می باشد.

فعالیت بدنی

یکی از موثر ترین راهکارهایی که می تواند سلامت جسمی و جنسی شما را تضمین کند، داشتن فعالیت بدنی منظم است به نحوی که منجر به عرق کردن تان گردد. بهتر است که این فعالیت بدنی به نحوی باشد که باعث افزایش ضربان قلب شما گردد و ورزش هایی نظیر دویدن، شنا و ... می تواند انتخاب های ایده آل و مناسبی باشد. در نظر داشته باشید که روزانه 30 دقیقه فعالیت بدنی که قلب را درگیر سازد، می تواند در عملکرد جنسی شما تاثیرات خارق العاده ای ایفا کند و به جلب رضایت خود و شریکتان منجر شود.

بهبود گردش خون و میل جنسی با داشتن فعالیت بدنی منظم

مصرف میوه و سبزیجات

به طور کلی می توان گفت که مصرف میوه و سبزیجات برای سلامتی عمومی بدن  مناسب می باشد. برخی از این محصولات می توانند ضمن کاهش فشار خون، جریان آن را در بدن تنظیم کرده و به سلامت جسمی و جنسی کمک شایانی کنند. مصرف میوه و سبزیجات نظیر سیر و پیاز می توانند گردش خون در بدن را افزایش دهند و به بالا بردن سطح انرژی تان هم کمک شایانی کنند. هم چنین موز به علت دارا بودن پتاسیم می تواند جریان خون مطلوبی را در بدن ایجاد کند. هم چنین این میوه برای بالا بردن قدرت جنسی شما نیز موثر عمل خواهد کرد. ادویه هایی مثل فلفل و چیلی هم به علت دارا بودن مواد ضد التهاب می توانند ضمن کاهش فشار خون و بهبود جریان آن از بروز بیماری های التهابی هم پیشگیری به عمل آورد.

بهبود میل جنسی با استفاده از ادویه هایی مانند چیلی

کاهش استرس

استرس از جمله عواملی است که می تواند بر همه جنبه های سلامتی و هم چنین رابطه جنسی تاثیر بگذارد. در صورتی که موفق به کاهش استرس نشوید، مشکلاتی نظیر افزایش تپش و ضربان قلب و هم چنین فشار خون به سراغتان خواهد آمد. هم چنین عدم کاهش استرس می تواند مستقیما بر روی میل جنسی و نعوظ مردان تاثیر گذاشته و مانع از برقراری رابطه جنسی نرمال شود. برای کاهش استرس در چنین شرایطی می توان به ورزش کردن پناه برد و هم چنین صحبت با شریک جنسی درباره عامل ایجاد کننده استرس می تواند گره گشا باشد.

ترک عادات بد

برخی از عادت های ما در زندگی می تواند مستقیما بر کیفیت رابطه جنسی تاثیر گذاشته و به آن آسیب بزند. عاداتی نظیر سیگار کشیدن و مصرف الکل از جمله مهم ترین این موارد هستند که می توانند سبب کاهش میل جنسی و اختلال در نعوظ گردند. برای رسیدن به رابطه ای ایده آل ترک عادات بد را به شما توصیه می کنیم. مصرف سیگار، الکل و محرک ها به علت تاثیری که در باریک کردن رگ های خونی دارند، می توانند منجر به ناتوانی های جنسی شوند و اثرات سوء بر همه ابعاد زندگی به جای بگذارند. بنابراین تنها با ترک عادات بد و جایگزین کردن آنها با عادات مناسب می توان در راستای بهبود رابطه جنسی گام برداشت.

بهره گیری از داروهای گیاهی

گیاهان از جمله مهم ترین ترکیباتی هستند که می توانند برای درمان عارضه های مختلف به کمکمان بیایند. مردانی که از مشکل و اختلالات جنسی در رنج هستند می توانند با بهره گیری از گیاهان دارویی، به درمان منشا مشکل خود بپردازند. به عنوان مثال بالا بردن گردش خون را می توان با استفاده از داروهای گیاهی که مشکل نعوظ را برطرف می کنند، حاصل کرد. هم چنین ترکیبات گیاهان دارویی که برای مشکلات جنسی تجویز می شوند، به کاهش استرس و ایجاد آرامش در فرد کمک شایانی می کنند. سایت وب دارو برای رفاه حال شما مصرف کننده محترم نسبت به فروش آنلاین این محصولات اقدام کرده است.

مراجعه به پزشک

چنانچه مشکل شما با این راهکار ها برطرف نشد، مراجعه به پزشک را در اولویت قرار دهید. صحبت در مورد اختلالات جنسی با یک پزشک می تواند به بالا بردن کیفیت رابطه تان کمک شایانی کرده و سلامتی تان را نیز تضمین خواهد نمود. در نظر داشته باشید که داشتن سبک زندگی سالم، ورزش کردن، تغذیه مناسب و دور کردن اضطراب و تنش ها از خود، بهترین راه کار های داشتن رابطه زناشویی سالم و لذت بخش است و به طور کلی برای همه ابعاد زندگیتان مناسب می باشد.

سخن آخر ...

رابطه جنسی یکی از مهم ترین ابعاد زندگی هر زوجی است که ممکن است تحت تاثیر عوامل گوناگون، دچار بی نظمی و یا مشکل شود. این مساله برای مردان بیش از زنان حائز اهمیت است و ضروری است تا در صورت بروز چنین اختلالاتی نسبت به درمان آن اقدام نمود. غالبا می توان این اختلالات را با راهکار های ساده ای درمان کرده و به بهبود کیفیت رابطه کمک کرد. از جمله این راهکار ها، به کار بستن شیوه هایی برای بالا بردن گردش خون در بدن است که می تواند طول زمان نعوظ را افزایش داده و لذت رابطه را بیشتر کند. هم چنین کاهش اضطراب و تنش، داشتن فعالیت بدنی منظم و بهره گیری از سبک زندگی سالم از دیگر راهکار های بهبود عملکرد جنسی در مردان است.